niedziela, 25 października 2009

Oj Cześka!... Z NK PCH...

  • Lans musi być... dobre fotki Cześka :P
  • Oj Cześkaaaaa!
  • no to żeś nawrócił na virtuala z siłą wodospadu ;)

    :*
  • Z braku czasu na realu postanowiłem przywrócić swoje zacne jestestwo na ten wirtualny padół próżności & lansu;))))
  • http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_patrycjusz;jsessionid=A1ADA9571095C7E1462628922F5F9C2A
  • Obyśmy za dwa tygodnie wypili w końcu małe co nieco bo całe wakacje minęły a tu nic w tej materii się nie ruszyło;) U Gosi na profilu zaczęła się dyskusja więc Ci nie chciałem spamować komentarzy:P Ale napiszę co byś se nie myślał, że coś tam;)
  • PS.: Autostrada A2 to zadziwiające miejsce. Zatrudniają tam na bramkach babki jasnowidzące:) Przejeżdżamy a ta mi daje rachunek i alkomat-brelok w prezencie:D Chyba zaczyna mi się na ustach butelka od browara odciskać:D No bezczelna baba!
  • Jak w tę znamienną sobotę Wasze plany zgrają się z tą chęcią impry z Wami jaka chodziła za mną całe lato... to będzie grubo!:)
  • Myślę, że oboje będziemy mieli czas od ok. 19, bo wcześniej jest spotkanie u mnie. Chyba, że ktoś byłby tam wcześniej i grzał miejsce ;)
  • martwi byli ... wszyscy(?), ok większość ;P
  • Przybyłem... Zobaczyłem... Piłem. To hasło sławić powinno futurystyczną formę turystyki która kraj cała i świat poznać nam pomoże. Hasło propagujące tę formę rekreacji w zgodzie z prawem drogowym brzmieć powinno: "Jeżdżę na trzeźwo... Piję na miejscu!" Pisać w futurystyczny sposób na profilu człowieka archeologią się parającego to policzek być może... Ale policzek to serdeczny i braterski wobec którego swój nadstawiam bez namysłu:)
  • nie, nie mam ale ostatnio emo-zdjęcia są popularne :P
  • btw. Co tam się dzieje się na wykopach? Sorki że z Marcinem nie dołączyliśmy, ale ciężkie piątki i ogólny zapieprz zmusił nas do odsypiania wszystkiego w sobotę.
  • chaosu
    CH!aosuuuuuuuuuuu

    więcej chałosu chłopiu

  • Jak to dobrze, że jest Jagoda!
  • Niech Bóg błogosławi Jagode!
  • ''Ja gut ja gut'' skandują tłumy małych (truizm) skośnookich dzieci czy dziewic, nie wiem , nigdy ich nie mogę odróżnić, oglądając w swych małych (truizm II) żółtych domkach zakazane przez dorosłych małych (znowu truizm) azjatów filmy z gatunku horror. Jak widać społeczeństwa azjatyckie należą do populacji tak truistycznych jak poliglotycznych.

    ..A papież pobobłogosławił by Jagodę tak....tu wykonuję skomplikowany ruch ręką.Wiedzą Ci co widzieli papieża w telewizji...

  • W zasadzie wiesz co chcę w tym miejscu napisać... więc to napisz.
  • Się wysiliła dziewczyna a Ty Łukaszu Graczyku nawet nie chcesz spocić paluszków by ładnie odpisać dziewczynie?he?a ona czeka i czeka i komentarza nie może się doczekać, już w myślach składa odpowiedź na tekst którego nie raczysz napisać, więc do roboty...o tak powiem hehehehe
  • Prostuję już... sytuację rzecz jasna;) Jako, że nie zwykłem paluszkom wilgotności dodawać pocąc je własnym potem a są ku nawilgoceniu opuszków dużo przyjemniejsze metody i wiele bardziej integracyjne czego dodawać nie muszę ale chcę ku świadomości Waszej. Skusiłem więc Was prowokacją abyście wyraz w tym miejscu szacownym dały na słów mych powściągliwość wielką. Udał się ten zabieg jak widzę i dziecku w ten sposób na świat przyszłemu klapsa w tym miejscu dać należy.

    Komentarze swe zwykłem miarkować bo zanadto są procentowo nasycone chaosem i zbyt mocno czasem uderzają do głowy niezwykłym do ich spożywania osobom. Dbałem więc w tym momencie o trzeźwość umysłów... czego się teraz wstydzę taką pro abstynencką kampanię propagując.

    Mam nadzieje, że niewiasta która oczekiwanie na wylewność mą uskutecznia teraz będzie full kontenta i upust swych myśli powstałych w czasie mego milczenia tu okaże na osobę okaziciela lub bilet miesięczny.
  • Dzwonił do mnie Zdzisław Perkoz i kazał Ci przekazać, że jak tylko spuści z chłodnicy i opon swego Jelcza spirytus który zza ruskiej granicy wiezie to przyjedzie do Pałacu Branickich a wtedy bez ćwiartki na raz bez zapijania ani cytryny się nie obejdzie. To wszystko z okazji Twych 25-tych urodzin podejrzewam ale Perkoz tego nie mówił gadając półsłówkami przy ruskich celnikach.

    Spodziewaj się więc Go na dniach. Ja przez strajk na PKP wiszący na włosku i pracy jarzmo kiedy wszyscy długim weekendem są uradowani wyjazdu w Białostockie rubieże zaniechać musiałem niestety. Przyjdzie nam jednak to nadrobić z nawiązką kiedy mnie przestanie wątroba z nadmiaru alkoholu rwać a Tobie bóle głowy ustąpią.

    Renata Budżet mi przysłała widokówkę z Przasnysza i pozdrawiać Cię poleciła. Zażywa tam kąpieli błotnych i destyluje bimber z marchwi którą zwierzętom leśnym z paśników skradła.
  • a teraz tak poważnie: jakie widmo?? jaki strajk?? toć ja panie wyjazdu zaniechać nie mogę (ze względów wiadomych osobom wiadomym)
  • Dzięki wszystkim za życzenia. Miałem wyjątkowe urdziny;)))))))
  • Urodziny... czas kiedy człowiekowi wszyscy przypominają, że nie jest już tak młody jak sobie próbuje codziennie wmawiać.

    Czy w szpitalu częstowali Wertels Original? Bez tych cukierków trudno poczuć się wyjątkowo... przynajmniej tak producent zdawał się przekonywać w reklamie.

    Proszę o informację jak wyjątkowo sie poczułeś tego dnia. Stan ten wyraź w odpowiedniej dawce wyżej wymienionych cukierków gdzie przypominam:

    * 1 cukierek WO - Tak sobie wyjątkowy,
    * 2 cukierki WO - 2 x bardziej wyjątkowy niż tak sobie,
    * ...
    * 147 cukierków WO - Chcą aby mi się zepsuły zęby,
    * ...
    * ...
    * 14059 cukierków WO - Któryś z nich napewno jest przeterminowany!


    * ...
    * ...
    * 270638 cukierków WO - Na pewno częstują podróbą! Nikogo nie stać na zakup takiej ilości cukierków WO!

  • Poważnie to widmo i strajk zostały zaniechane więc za popłoch w sercach wzniecony przeprosić w tym miejscu wypada...

    Więc przepraszam choć w sumie nie mi w głowie strajki.

    Strajk to wynalazek ściśle ze Zdzisławem Perkozem związane pojęcie. On to właśnie biorąc Lecha Wałęsę na stopa i wioząc go do Trójmiasta pamiętnego dnia kiedy Lechu siłą rozpędu Jelcza Perkoza płot stoczni przesadził usłyszał znamienne zdanie dzięki któremu znaczenie słowa "Strajk" poznał...

    "Wybacz Lechu bo kicha stolcowa mi strajkuje od ruskiego spirytu i dokuczających za sprawą pracy kierowcy hemoroidów. Otwórz więc okno bo ode smrodu Ci wąsy się zawijają."

    PS.: Od odurzenia gazami Perkoza Lech miał tego pamiętnego dnia mowę płynną i ognistą co potem mu już się zdarzało dużo rzadziej.

    PPS.: Była to kolejna ciekawa ciekawostka. Dziękuję za uwagę.
  • Gdybym przyjechał do Białegostoku na Twoje urodziny to impreza urodzinowa mogłaby wyglądać tak:

    http://pl.youtube.com/watch?v=wzV-ouF4y8M


    Proszę się z tym zapoznać.

    Dziękuję.

  • Udzielam Ci głosu na znanych nam tylko forach skoro sam się nie udzielasz...

    Sugestia do zabrania głosu, włączenia się w dyskusję, przyłączenia się, określenia się...

    Po więcej zachęcam lekturę słownika wyrazów bliskoznacznych.
  • "Zagra pan w tysiąca?"...

    Dziś wieczorem?...
  • gdzie inne foteczki? he?
  • Cecylia pyta co z tą Cepelią ?
  • Odżył żeś waść?
  • Widzę, że "Nowy Rozdział Toruński" stoi pod znakiem "Pana z Poważną Twarzą" proszę scharakteryzować tę personę gdyż ponieważ odmienna to osoba od wszystkich innych osób.

    PS.: Cycolina sprzedała mi dziś w osiedlowym zieleniaku "Groszek" owoce multiwitaminy. Skąd Ona je ma pytam?

    W tym miejscu pojawia się odpowiedź na pytanie: ...
  • Proszę scharakteryzować co niesie za sobą otwarcie "Nowego Rozdziału Toruńskiego"... Ile ten rozdział ma zamiar liczyć stron? Ile zawiera akapitów? Zwrotów i wywrotów? Gdzie w tej książce jest spis treści?

    PS.: Czuję silną potrzebę zobaczyć nowy sprzęt AGD w posiadanie którego wszedłeś... Czuję to!
  • A ja ma serduszko dla calej rodziny a mowili ze daja dla pianistow... ale dlaczego?
  • Obcy Typ: Czy my się przypadkiem skądś nie znamy?
  • PCH: Jezu jakiś obcy typ
  • Ten obcy? to chyba z jakiejs ksiazki bylo?
  • dzięki dzięki :D dziś odbyłem first ride i muszę przyznać, że Opel Astra to nie to samo co Micra
  • Hela: Gdzie moje zdjęcie,łachudro?Złe było?!
  • ...
  • Zbigniew Perkoz: No i co tam Kolega powie?
  • A dlaczego nie widać komentarzy?hę?
  • A jak ja bym chciał na ten przykład jakąś fotografię skomentować? To co nie da rady tak?!

    Ja to do kierownika zgłoszę! On to załatwi!
  • Skoro nie można komentować zdjęć w galerii to ja tutaj napiszę:P

    Na zdjęciu z Panią Doktor masz Patrycjuszu Marku Aleksandrze... Honorowy gościu sylwestra w pod poznańskim Puszczykowie tak wielki rozstaw ramion że tylko patrzeć jak staniesz się postacią w nowym komiksie Marvell a za lat kilka będziesz bardziej popularny niż Spiderman i to Twoje metalowe figurki a nie jego będą dawać do pierwszego wydania gazety dla kolekcjonerów figurek która będzie za 9,90 zł w kioskach.

    Ty będziesz BogartMan! A bronią Twą cięty żart i riposta!
  • Skarga do kierownika zawsze pomaga! Już można komentować:P... Więc piszę;)
  • No nareszcie... Pozdrowienia zza Wisły :)
  • i zza odry, gdzie roślinność tropikalna w każdym domu i obejściu :]
  • A Ty co się tak alienujesz? Nie wpieprzaj mi się w kompetencję i daj znak życia! Słowem napisz coś bo nuda:P
  • Nachylenie głowy widoczne na zdjęciu głównym tego profilu wskazuje na silną więź emocjonalną tego widocznego na nim osobnika ze zdjęciem które trzyma w dłoniach. Dalsza skrzętna analiza internetowej anatomii tego widoku skłania mnie do wniosku że... (fragment tekstu ocenzurowany przez Administratora portalu Nasza-Klasa z powodu treści wyjawiających prawdziwe znaczenie wszystkich tajemnic fatimskich oraz zawartości polowy jajek z niespodzianką dostępnych obecnie w sprzedaży detalicznej na rynku polskim)...
  • Powiem krótko choć jestem tu przejazdem, bez wyłączania silnika, kradnąc internet bezprzewodowy z miejscowego posterunku policji... Jeszcze dzień bez słowa ze strony właściciela tego profilu i uznaję że dybie On na posadę Kierownika w McDonalds a tym samym zgłaszam ten profil jako Fikcyjny przyciskiem który w swojej łaskawości udostępnił na moje specjalne życzenie Administrator Naszej-Klasy widocznym w prawej górnej części strony zaraz za Zablokuj i zaraz przed Poleć znajomym.

    Ostrzegam! To nie są ćwiczenia!
  • Nawiązując do poniższej wypowiedzi chciałbym na łamach tego profilu poprosić Administratora portalu Nasza-Klasa o to aby miedzy przyciskiem "Zablokuj" i "Poleć znajomym" znalazł się guzik "Pojedź znajomego" aby znajomi nie musieli już się pozjeżdżać za cokolwiek na łamach ogólnie dostępnych komentarzy.

    Czy ktoś poprze mój wniosek?
  • No i znowu te foty pousuwał! Czemu pytam?! Liczyłem po cichu że dodacie nieco od siebie do wizji zagłady moherowej części Torunia a tu jednym słowem DUPA:P Oj Ty Oj Ty!
  • Patryk mi dzisiaj powiedział przez telefon że dał mi mnóstwo nowych komentarzy pod zdjęciami na NK. Rzekłbym że wkradł się Wam niepojęty wręcz minimalizm w te komentarze które odnalazłem i te których nie odnalazłem szczególnie.

    Jaki jest powód takiej słownej powściągliwości która do Was nijak nie przystaje?
  • Dopadła mnie insomnia.
  • Znowu nie odbierają telefonów ode mnie w tym Toruniu:P
  • tak mi wstyd... strasznie wstyd lecz...;)
  • Dla entuzjastów Lecha:)

    http://www.youtube.com/watch?v=usnXtg0EmgA
  • Hop Hop!

    W sensie odezwijcie się na tym portalu bo od kiedy złapały Was niczym nie uzasadnione przemyślenia(Mał

    gonia) i praca(Patrycjusz) to nijak nie idzie z Wami dojść do takiego nieładu do jakiego się przyzwyczaiłem z Wami dochodzić.

    PS.: Proszę starego harcerskiego zawołania "Hop Hop!" nie mylić z reklamowaniem obleśnego napoju którego marki nie przytoczę bo się wstydzę.

  • ...
  • Dzwonił dzisiaj do mnie Jan Winnicki. Jak nie wiesz kto to to się zapoznaj:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Jan_Winnicki
  • zareklamował kawę ten Winnicki?
  • Jak Wiki o tym nie mówi to napewno nie.
  • http://www.smog.pl/txt_gfx_audio/25946/najgorsze_dziary_ha_ha_ha/



    obczaj te tatuaże :)

  • Ten smok w koronie na plecach mnie urzekł, musze sobie wzór ściągnąć ;p
  • "No przychodź, przychodź."
  • ROBALKU :) ŚCIEREWKO :) L'AREVKO!

    Tęsknę pozdrowienia z Jenkowic!
    p.s. nie wiem czy zauważyłeś, ze Jenkowice łączą w sobie coś z Krzepic i Jeronik - przynajmniej po kilka liter :) Niezły zbieg...okoliczności :P
  • Zapomniałam ...RYBKO !!! :P
    hahahahaha
  • "Miasto jest balsamem."

    http://www.youtube.com/watch?v=4olJWIzQLKU
  • Patryczku gdzie jesteś kiedy Cię nie ma ! Zagubiłeś się w sieci :)?
To była kolejna odsłona czegoś tam co zostało spisane na kartach NK PCH... Potem napiszę co się znalazło na innych kartach jak już coś.

1 komentarz:

  1. http://www.myspace.com/sobiewolaclub

    http://www.sobiewola.pl/

    OdpowiedzUsuń